Menu

niedziela, 6 kwietnia 2014

Zmiana nicku!+informacje :C

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat zacznę od zmiany nicku, pamiętacie jak pisałam do support list w tej sprawie? niestety dostałam taką odpowiedź:
(kliknij, aby powiększyć)
Niestety tak jak pisałam wcześniej nick można zmienić tylko wtedy, jeśli jest on wulgarny :C
Tylko że konto ClPA I CYCKl mi usunęli XDDD hahahaha :D

Ok to teraz informacje ..........
Wczorajsze urodziny juss, nie były za fajne, prawie cały dzień była smutna, i nie chciała się z nami bawić :C siedziała na blogu nudząc się, i smucąc się (nie powiem z jakiego powodu, bo nie wiem czy chce żebym o tym pisała).I przykro mi że jej urodziny tak wyszły ;(
Kolejne informacje są takie, że od dzisiaj moja mama ma urlop tygodniowy............... Gdy to usłyszałam myślałam że się zabiję, no bo wtedy nie będę mogła wchodzić na kompa! będę pod jej kontrolą ;(

MAM DOŚĆ!
NIE WIEM JAK JĄ PRZEKONAĆ ALBO WYGONIĆ Z DOMU :@

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS więc nie wiem czy coś jeszcze dziś napiszę :C no bo wiecie................. matka -,-"

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)