Menu

czwartek, 3 kwietnia 2014

ZMIANA NA MSP!+WIELKIE WAŻNE PRZYPOMNIENIE!!! ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, dziś chciałabym wam pokazać pewną zmianę na MSP ;D mianowicie chodzi mi o nowe kolory profilów ;D
Jednak profil zmienił się graczą co nie mają VIPA xD ponieważ jeśli się go ma, to profil wygląda całkiem normalnie :D oto fota nowych kolorów :D


Jak widać na tle nicku i odznak typu "Judge, Jury, Celebrity" jest niebieskie tło, i w koło danego profilu jest on przejechany takimi fioletowymi liniami :D
Ja uważam, że jest spoko lecz tamte chyba były lepsze :/
Lubię niebieski, ale jakoś nie wpadł mi ten nowy profil w gust :D no cóż, nie każdego musi :D

Teraz te przypomnienie..........
Chodzi mi o to, że za 2 DNI JUSS MA URODZINKI <3333 musimy jej składać życzonka!! :D

Dziękuję kochani za uwagę :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Chętnie coś dla niej narysuję, tylko na jaki e-mail mam wyslac? ;3 /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)