Menu

wtorek, 29 kwietnia 2014

Zbliża się! *,*+Izabela221 ;o

Hey wam!
Tu Nat, mam dla niektórych dobre, ale też i złe wieści bo....... już jutro ostatni dzień kwietnia a to oznacza.......... NOWĄ KOMENTATORKĘ
1 ;D ;* już jutro ostatni dzień Dance Jessica będzie tu wisiała :C
ale zawsze możecie być komentatorkami po raz drugi i trzeci, czwarty TYLE ILE SIĘ CHCE tylko trzeba komentować przez calutki miesiąc :D
już mam wyniki, także już 1 maja będzie nasza nowa komentatorka :D

Teraz coś o Izabelii221, pewnie widzieliście już tego posta na jej blogu? .....

tu link do jej bloga: >>>KLIKNIJ ;C<<<
szkoda, że odchodzi :C
tyle osiągnęła, miała chyba jednego z najlepszych blogów o MSP, czuję wielki żal...
przynajmniej prowadzi bloga o życiu, lecz to nie to samo :C
ja jakoś piszę do 10 postów dziennie, i zawsze mam jakiś pomysł ale pewnie też kiedyś odejdę ;c

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

5 komentarzy:

  1. Tak z innej beczki...rysować tą Porshie? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to właśnie ty piszesz najlepszego bloga o MSP <3 /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się boję jeżeli chodzi o komentatorkę :/ pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc, ja też za pare dni twodzę swojego bloga msp. Wiem, tak mam 13 lat, ale Msp jest dla mnie bardzo ważne. Jestem (na msp) VIP AMKA, zapraszajcie mnie dawajcie pozdra, prezenty i grafy. Mam 12 lvl i Vip'ka Elite na miech. Więc tak prosiłabym tylko o wejścia na mojego bloga, jak tylko on się pokarze. Ehh... To tyle więc pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)