Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

Z TWOICH CUDOWNYCH RAD NA POCZĄTKU BD PISAĆ "NAT".. + Darmowe Maxy + jutro sql ;(

Heeej.
Mam dla was 3 tematy O: hhahahaha
Z TWOICH CUDOWNYCH RAD NA POCZĄTKU BD PISAĆ "NAT" BO W SUMIE TAK LEPIEJ HAHA XD
















HAahahahahahahhaahahahah! o to chodziło w tytule! :D ahahahah

Aahahhaha :D <3 Teraz temat "darmowe maxy".
Dzisiaj dużo akcji na fb z darmowymi maxami, linka nie podam bo zobaczycie mojego fb hahahahha <3 Oczywiście ankiety wypełnione. mmm. na conversy też zrobiłyśmy z Nat, ale nie oczekujemy za wiele bo wątpliwa sprawa z nimi.


A teraz złe wieści dla mnie i tych co chodzą do sql.
Jutro do niej wracamy!!! :((( Już się biorę za lekcje ;( 
To chyba na tyle ;P

Pozdrawiam- xWikusiaxX <3

4 komentarze:

  1. Odrobine nie zrozumiałam tego posta pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupio macie, u nas tylko 3 gimnazjum idzie do szkoły, a my w poniedziałek. :S
    Życzę świetlicy, na lekcji. ;)

    Dotychczas byłam DarkLady, ale nie wiedziałam że jest taka osoba na msp.

    OdpowiedzUsuń
  3. C'nie. Ta szkoła juz mnie do szalu doprowadza. Pani od matmy dala mi 1 a z punktacji wychodzila mi3 a ona ze nie to nie to niby a moja kolezankaa miala mniej pkt. I ma 3 -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale za to za miecha lub niecałe dwa wakacje! :) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)