Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Wypad na miasto *-*

Hey wam!
Tu Nat, znowu przepraszam że nic nie napisałam ale miałam miłą niespodziankę :D moje koleżanki, a raczej najki jeszcze z podstawówki do mnie zadzwoniły, i pojechałam do nich. Spędziłyśmy dzień ZA JE BI ŚC IE!
hahahaha jeszcze jutro o 11 idę z nimi do kina, więc może też nie napiszę za bardzo postów, ale tak dawno ich nie widziałam że masakra XDD!!
Tak bardzo się cieszę <333333333
i przepraszam :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS Wikuś, ale przypał z tym sms'em :C ale szczęście że ci nic nie zrobiła O.O

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)