Menu

środa, 30 kwietnia 2014

Wyniki *,*-Obserwator/ka bloga!

Hey wam!
Tu Nat, przypominam że jutro jest 1 Maja i w związku z tym już dzisiaj powinnam dodać nowego obserwatora bloga, więc oto miło wspominamy czas z Dance Jessica i witamy nową.................
........
..........
............
Emma07123456!
Gratuluję, twoich komentarzy było najwięcej w tym miesiącu i zostajesz komentatorką roku 2014-Maj!
Gratulacje jeszcze raz :)

Postarać się jeśli Wam zależy zostać z czerwca :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

11 komentarzy:

  1. To ja też się postaram od teraz !! *-* /*koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę !!! Pizdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, tak ten komentarz jest głównie o całym blogu. Jeśli kogoś urażę, czy coś to naprawdę. Przepraszam.
    Blog byłby lepszy, gdyby nie te przekleństwa. ;c Jak tak przeklinacie, to czuję, że nie mam po co tu być. Jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! ^^
    Teraz to ja muszę się postarać. Mam urodziny w czerwcu, więc... XD
    Patricia45.

    OdpowiedzUsuń
  5. tarararraaarararaararra MUSZĘ SIĘ POSTARAĆ NA CZERWIEC LUB LIPIEC :@ XD / SUZAN707

    OdpowiedzUsuń
  6. nom... teraz ja też się staram ;3;3 ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  7. No zobaczymy ja też się będe znów starać na następny miesiąc błahhahaha pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się będę starać c: /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje emma07123456!
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)