Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Wstyd na własnych zaręczynach!

Hey wam!
Tu Nat, oczywiście jak zwykle przeglądam forum na MSP wieczorkami, i nie ma dnia w którym nie byłoby idiotów albo pośmiewisk hahaha XD
patrzcie co znalazłam:
Jaaa pitoleee hahaha
ale to chyba nie przebije tematu o końcu świata, i o tym jak nasz księżyc będzie "krwawić"
hahahaha
masakra, dzisiaj się cały dzień śmieję *,*
Aha i jak mam pełną listę znajomych, bo mam codziennie po 30 zaproszeń lub więcej, bo zaproście do najlepszych przyjaciół, ja każdego przyjmę bo mam ten błąd na msp zresztą pisałam jak go sobie zrobić w jakimś poście, jeśli ktoś nie pamięta proszę pisać :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥
PS przypominam o tym poście o obserwatorach hahahaha ale ja głupia jestem, jak mogłam nie usunąć grupy kręgu jess XDDD link do postu w razie czego jest tutaj: >>>KLIKNIJ :D<<<
PS 2. jutro będę w kinie o 11, więc wrócę dopiero do domu jakoś po południu i wtedy dopiero napiszę posty <3 XD

5 komentarzy:

  1. A da się tak? :O jak się nszywał ten post bo ja nwm jak to się robi

    OdpowiedzUsuń
  2. Really wstyd na własnych zaręczynach.... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd na zaręczynach xD Nom w sumie to codziennie jest mega dużo tych idiotycznych tematów xDD
    Ale dzień staje sie weselszy xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)