Menu

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wróżbita Maciej ~Kolejny zbok z rzędu~ Akcja - pomoc w sprawach intymnych + INFO XD

Hey Wszystkim! ale beke mam. Normalnie płacze ze śmiechu! HAHAHAHAHA NIE BĘDĘ TEGO OPISYWAĆ, BO TO NORMALNIE JAKIŚ KOSZMAR HAHA!



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH WEŹCIE SIĘ OGARNIJCIE BŁAGAM WAS. NIE SĄDZIŁAM, ŻE PISZECIE TEŻ TAKIE BZDURY DO DAWIDA O.o. HAHAHAHAH OMG XD.



Teraz info ;/
A więc. W środę szkoła ;-;. Więc jadę jutro do domu -,-". Mam tylko dwa internety na limity ;-;. Na Plusie już dawno przekroczyłam więc mi spowolniło, a na T-Mobile zostało mi mało więc jak coś to możecie mnie dodać na GG, bo być może będę na tablecie ~~~~ NIE BĘDĘ GRAŁA W MSP NA TABLECIE ~~~~  ponieważ mam tam kolorowe paski -,-". Więc jak chcecie to będziecie mi mogli pisać na GG :D.



Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

9 komentarzy:

  1. haha wrożbita maciej haha pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh yakie dziecko nawet ortografi nie umi xD / flo890 nbd sie podpisywac bo pisze z konta google:')

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh yakie dziecko nawet ortografi nie umi xD / flo890 nbd sie podpisywac bo pisze z konta google:')

    OdpowiedzUsuń
  4. Yakie dzoecko nawet ortografii nie umi xD / flo890 nbd pisac nicku za kazdym razem bo pisze z konta g00gle xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdro z podłogi poraz drugi xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ich jeszcze? xd ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  7. HAHAHA!!! Sikam normalnie! XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)