Menu

piątek, 18 kwietnia 2014

Wiosenny look - Spring walk teenagers c;

Cześć ! Tu Nicki Minaj Voom - Nacia .Dzisiejszy temat to ,,Spring walk teenagers " w przetłumaczeniu na język polski ,,Wiosenny spacer nastolatki " . Tag dziwny xd . Chodzi tu o to , że gdy wychodzimy na dwór ze znajomymi ,to raczej chcemy wyglądać ,,COOL" xd . Pokaże wam jeden z przykładów , ale w wersji MSP .

Mi się podoba . Jak miała bym opisać ten strój w kilku słowach opisała bym ,,Delikatny , czarno-biały (xd) , modny . Te trampki na koturnach bardzo mi się podobają . Ile to kosztuje i czy jest dla VIP ? 
Kosztuje 2500sc i jest dla VIP . Ale większości ma te rzeczy . Oto inna możliwość

SELEDYN <33 Wydaje mi się , że pasuje do blond włosów c;  To tyle , mam nadzieje , że notka się podobała c; Paa ;*

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się C; ~Dance Jessica ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie :) najładniejszy wg mnie jest seledynowy <3333 /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie rzeczzy xD /flo890

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Seledynowy chyba lepszy xd ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)