Menu

niedziela, 13 kwietnia 2014

Wiecie co? jesteście żałośni.. -,-"

Witam.
Dzisiaj się dowiaduję wielu rzeczy, mianowicie o dziewczynach.
Że niby mówiłam o stylu Nat NIEDAWNO?? Tak, cóż nie przypominam sb... Chyba że dla rzekomych państwa niedawno to kilka miesięcy temu :)
Że Wicia jest najnormalniejsza? WTF?! I że ją bardzo lb a Nat i Juss tak sobie? Nie mówiłam tak. Chyba każdy wie, że relacje pomiędzy mną a Juss nie są dobre, więc logiczne że mniej sie lubimy... Teraz się jeszcze dowiedziałam, że szanowny pan anonim napisał żeby Nat wywaliła mnie z blg i zablokowała. MHMMM, no to bardzo wam dziękuję -,-". Lubię Wicię bardziej jako naj, bo jesteśmy naj od początku znajomości. A Nat też bardzo lubię -,- Normalnie szkoda gadać... Co? Macie wonty? Bo co? Bo Nat pisze dużo więcej postów, jest milsza i w ogóle? No to przepraszam bardzo ale coś tu jest nie tak... Na przyszłość nie wypowiadajcie się jeżeli nie wiecie...-,-

Bez pozdrowień dla przylizusów i przydupasów. - xWikusiaxX

2 komentarze:

  1. Ja byłam tym anonimem...
    Nienawidzę Cię,dlatego to napisałam.Sama jesteś przydupasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhhmmmm. Mówisz o sobie, pozdro Ci :) Po prostu mi zazdrościsz ;) Pewnie jesteś jakimś zerem, bez przyjaciół, ja przynajmniej ich mam :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)