Menu

niedziela, 6 kwietnia 2014

WAŻNA INFORMACJA+MOŻE KONKURS?-PROPOZYCJA ;D+OGROMNE PODZIĘKOWANIA ;** ♥

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym wam powiedzieć coś ważnego. Jak wiecie moja mama ma od jutra urlop, i dobrze wiecie co to znaczy X.X to znaczy zero internetu ;( poza tym jutro tata chce znowu pożyczyć ode mnie laptopa, więc nie wiem czy jutro napiszę posta I SIĘ NIE ZDZIWCIE, JEŚLI POSTA NIE BĘDZIE BO NIE WIEM TAK JAK MÓWIŁAM CZY BĘDĘ ;/
Jestem mega wkurzona i mi przykro z tego powodu, no i jutro jeszcze ten nieszczęsny poniedziałek :(
Musimy sobie jakoś poradzić :/

W zamian za to, że mnie może nie będzie chciałabym wam zaproponować konkurs, ale nie taki zwykły bo.............
DO WYGRANIA KONTO Z 12 TYŚ STARCOINS, LUB WIĘCEJ! :D
Jak wiecie bardzo szybko zarabiam StarCoins i w 1 dzień mam już 12 tysięcy zarobionych, dlatego na XxPorshiaXx mam tak dużo XD

Nie wiem, czy chcecie taki konkurs, ale mam tu dowody że w 1 dzień potrafię tyle zarobić, lub nawet więcej oto fota mojego drugiego konta:

Jak widać po levelu i ilości diamentów, że to jest moje drugie konto :D
Wbiłam ten level i kase w 1 dzień :D
Więc jak?
Chcecie taki konkurs ? :D
Jak już zdecydujecie, że chcecie to zrobię wam zdjęcie konta, które mam zamiar dać i zobaczymy jaki będzie konkurs :D bo nie wiem w jakiej formie go zrobić :/ chyba za to, kto najbardziej pomoże w levelu, nie wiem zobaczymy jeszcze bo zależy czy chcecie taki konkurs XD
Podpowiem, że na koncie nie wiem czy będzie 12 tysięcy StarCoins bo być może zrobię wam aż 20 TYSIĘCY SC :)
Wygranej osobie podam login i hasło na poczcie MSP, i ogłoszę zwycięzcę na blogu :D
A więc podsumywując konto będzie mieć 12-20 tyś SC no i 13 level :D

Mam nadzieję że podoba wam się taki układ, i takich konkursów będzie więcej! :)

Teraz takie mini podziękowania dla mojej serdecznej koleżanki za to, że jest bardzo miła i jeszcze mi prezenty dała XD
bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ wydała na mnie dobre 1000 SC na rzecz, którą bardzo kocham i jestem wręcz ich "FANUSIĄ" XD mianowicie chodzi mi o NERDY/NERDSY (zależy jak kto mówi XD)

Tak jak obiecałam, dałam Cię na bloga ;* <3
dziękuję ♥

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

11 komentarzy:

  1. Jasne, ze chcemy takie konki ^^ xd Jak Ty to wbijasz? ja mam 13 lvl w 2-3 miesiace :cc

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat powiec co ty robisz że szybko wbijasz sc? Ploshe ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy! Chcemy! Jeszcze się pytasz? / Monia12

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam wprost o konek ^^
    Pozdro maja 298

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy taki konq ! XD Tylko niech będzie z rysowaniem :c / Dance Jessica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ^^ xdd Ale pomaganie też super xd

      Usuń
    2. Super blog *.*
      Vanessa1712

      Usuń
  6. Ty się jeszcze pytasz? :O Pewnie że chcemy!!!!!! :D/ Emo_Igor_;C

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę taki konkurs. A powiesz jak zarobić w 1 dzień tyle sc ?
    ~alexandra st 100 a

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)