Menu

wtorek, 8 kwietnia 2014

Wasze nieudane podrywy i oszustwa

Yo. Dobra. Już dawno zamierzałam napisać o tym post, a więc..

Ze zdjęcia poniżej wygląda na to, że jego "naj" (co w 95% to jego lewe konto, bo chyba by nie prosił o ciuchy dla NAJKI). Od razu mówię, że nie jestem z jakiegoś Caritasu czy Pomocy Społecznej MSP żeby rozdawać moje ciuchy. Tak, to prawda. Czasami potrafię się nad kimś zlitować, ale na MSP jest trudno zdobyć czasem hajs. Niektórym wprost się nie chce zbierać hajsu i do mnie wypisują.

Odpisałam mu "aha -,-" ". On oczywicho dowalił mi " -.- ". Tak, ciekawe czemu. 
Przyjmuje KAŻDEGO kto mnie zaprosi. Potem najczęściej do mnie wypisują. Z nim gadałam normalnie jak z każdym. Nie, nie jestem jego przyjaciółką? o.O

Omomomomomom XD. Teraz drugi koleś tym razem podrywy hahaha

HAHAHAHAAHA JAK MACIE TAK DO MNIE ZACZYNAĆ TO OD RAZU MÓWIĘ, ŻE BĘDZIE PUDŁO AHAHAHHA. ŚMIAŁAM SIĘ NA CAŁY DOM DOSŁOWNIE HAHAHAHAHA.

Teraz trzeci kolo


                         Cóż. Pomimo tego, iż Franek nie gra nadal z nim jestem, bo go kocham.
 Teraz rada dla Was. Jak macie zamiar zaczynać kogoś podrywać to nie żadnym "Mrr jestem kotem (czy cos w tym stylu) ani też " Będziesz moją dziewczyną/chłopakiem? Taki związek od razu nie ma sensu. Najpierw jest przyjaźń. Dopiero potem się układa hahaha *,*. Omomomomomom Franek wie jak to jest XD.



Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)