Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

UnIkAtY!! *O*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat wczoraj moja najka Dance Jessica szukała unikatów na sprzedaż, a gdy dziś weszłam sobie na MSP to mi nagle wyskoczyła z wiadomością, że wie jak zdobyć niektóre unikaty po prostu w sklepie! byłam zaskoczona, a więc teraz powiem wam co zrobić by je kupić!
1.Wchodzimy w sklep z Ubraniami
2. Naciskamy "Top"
3. Po nacisnięciu "Top" nacisnijcie na "Topy oraz bluzki" czyli tutaj:
4. I szukajcie starych ubrań, może nie koniecznie unikatów ale ubrań po prostu na dalszych stronach :D
Szczerze to ja nie widzę tam żadnych unikatów, ale Jessica napisała mi że unikaty które tam są to:

Ja tam nie wiem ;O
sami może zobaczcie :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Ja moge screeta wysłać XD
    ~Dance Jessica

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa xd Tak jest w kazdej zakladce, wiem bo ostatnio szukalam krotkich wlosow i tak bylo pelno tych starych, unikatowych xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna o tym wiedzialam... i szczerze myslalam, ze Wy tez xd ja zawsze chodze po prostu w top i jade gdzies do konca xd na prawde duzo unikatow mozna znaleźć :) ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jak będena kompie napewno kupie pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prostszy sposób :D wejdz w "motywy" klilnij na ostatni konkurs ( na ostatniej stronie) przejdz kilka stron dalej i masz unikatowe rzeczy. Nie wszystkie są unikatami ale wiesz zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)