Menu

sobota, 26 kwietnia 2014

Ufff......

Hey wam!
Tu Nat, chciałabym was uspokoić nie wiem czy na długo czy na chwilę, ale moja koleżanka pogadała z tą hackerką i okazało się że jej nick na MSP to Oh Core, no i zgodziła się nie hackować mi bloga. Oby tak zostało już na zawsze, a jeśli to czytasz to tym lepiej bo ja naprawdę nie wiem co Ci zrobiłam żebyś mnie hackowała, ja nic nie chcę tylko spokoju......., i mam nadzieję że sobie to wezmiesz do serca bo nad tym blogiem pracowałam lata.

A co do Nikuss, to jej blog jest już w formie i wróciła :D
no nareszcie........ :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

6 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)