Menu

sobota, 26 kwietnia 2014

Te wnerwiające twarze...... :@+OBSERWATORZY BLOGA!

Hey wam!
Tu Nat, na MSP ostatnio dużo ludzi wkurzają te twarze:
Przepraszam za jakość, ale  tylko tak się dało to powiększyć :/
trochę lolowato, ale przynajmniej jest ta fotka :D

Czy to też was denerwuje? :/ mam ochotę to MSP po prostu aż............... (oszczędzę Wam słów)
cały czas coś nie tak, cały czas coś co nam się nie podoba OMG! nikt nas nawet nie słucha, mają nas w dupie a to gra dla nas! a te durne blokady?!
i jeszcze te pisanie "true" albo "false" bo się coś kurde psuje z wiadomościami......... OMG :@

Przechodząc do obserwatorów bloga, to fajnie że już 14 dołączyło..........:D
Przepraszam za tamtą pomyłkę z tym kontem mojej koleżanki gdzie się dodawaliście do obserwatorów haha
teraz staram się Was jakoś odzyskać ale tutaj musicie dołączyć, bo tamto usunęłam XD:

Zapraszam was do dołączenia do obserwatorów ;** <3
dziękuję za 14 do tej pory :D
i czekam na prace wykonane przez Was <3 przypominam maila:
4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl
Dziękuję ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

10 komentarzy:

  1. Mi raz tak lagowało, że straciłam całą twarz na MSP -.-
    PS.
    Przesłałam pracę *O* /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestarzały post omfg!! Jak pisze tego koma, to jest 16 obserwujących, OMFG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dodałam do obserwatorów przed chwilą i jest nas teraz 17 :D /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest 17 *-* i mnie też wkurzają te twarze ja tak mam co dziennie jak wchodzę na kompa ;-; /*koli

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiscie nasze kochane lagi na Msp /Isza<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarze do bani niech przywrócą dawne msp ale te z diamentami / emma06123456 ps. Sory za anonima ale pisze z fona mamy jeste u cioci -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki pytanko to jest Julia24248?

      Usuń
    2. Wiedziałam xde

      Usuń
  7. Ja dolacze, ale caly czas jestem na telefonie i dupa :C Bede na lapku to dolacze xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)