Menu

wtorek, 15 kwietnia 2014

Sory ;/

Hey tu Nicki Minaj Voom - Nacia . (TAG ZGAPIŁAM TO OD NAT) . Chcę przeprosić o brak postów ;c Ale dzisiaj miałam test z Matmy a jutro z kompów i z przyry ;c Łehh .. A teraz coś innego :)
Po pierwsze , możecie dodawać mnie na GjeGje . Jestę Nashix ;* . Po drugię, śmiało dodawajcie na MSP :D No bo chyba już znacie mój Nick :d Jak nie to jestę - Nicki Minaj Voom . Po czecie . Nawet się z wami normalnie nie przywitałam bo ten post PRZYWITANKO napisałam z telefonu , teraz jakoś na chwilge się na kompa wyrwałam . Jeszcze raz WIELKIE DZIĘĘĘEKUJE ZA DODANIE DO TEGO CUDOWNEGO BLOGA ! JESTEM TAAKA HAPPY :D . Mam WIELKĄ nadzieje , że moje pisanie przypadną wam do gustu . Jeśli nie , to wybaczcie , ale chodzę dopiero do czwartej klasy i moje umiejętności są na niskim poziomie . Ale będę się starać BARDZO. Ostatnią sprawą jest to , że mam konto do oddania ( 7 lvl , chyba dużo kasy i mało ciuchów ) . Ale to konto nie jest nic warte więc oddaje je za darmo . Hasło podam Nat , Juss bądź Wice , i one wybiorą komu je dać .
• Nick : kiciusia816

ŁOŁOŁO ;0 Ależ się rozpisałam . Ten post był informacyjny , ale obiecuje , będę dodawać konkretniejsze posty c: . PAPAPAPAPAPAPAPA ;*

9 komentarzy:

  1. Masz tyle co ja latq :) Chętna jestem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczi *-* Ciesze się że też będziesz pisać posty c: + pewka że też jestem chętna xd ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat mam 12 lat, ; ) hmm. Nie nalegam, ale konto przydaloby sie, bo przyjaciolka ma urki i chcialabym kupic jej pelno fajnych ciuszkow ^^ xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialabym to konto xD a tak wgl. Fajnie że będziesz pisać posty, a wiek jest nie ważny /flo890

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko dzięki za tyle komów ! ^^ Ja już chyba wiem kto dostanie konto c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne konto /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)