Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Śniadanie wielkanocne ^,^

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat i jak tam po śniadanku? :D ja już zjadłam i miałam tyle jedzenia, że mnie teraz brzuch boli! XD oczywiście moja siostra awanturę zrobiła bo nie chciała jeść przy nas, to wzięła baranka z czekolady i uciekła do pokoju HAHAHA! w tym roku ma już 5 lat i idzie sobie do zerówki *,* tylko ona być może będzie chodziła tam do mojej szkoły! X-O tego się obawiam, bo będę musiała za nią latać w tej szkole, przyprowadzać i odprowadzać jezuu!! ja to mam pecha w życiu ;C

Trudno się mówi ale cóż ....... Życie życiem i kiedyś będzie lepiej, jak dorosnę XDD
Moim marzeniem jest stworzenie jakiejś gry jak moviestarplanet, myślę że nadawałabym się ponieważ na zostanie moderatorem na MovieStarPlanet jest to nie możliwe dla mnie bo nie ma szans na to żeby mnie przyjęli do zespołu, i wolę nawet nie próbować XD
gdybym była moderatorem, to o co byście poprosili pewnie bym zorganizowała, przesyłała unikaty każdemu kto poprosi itp...... Myślę że jestem na tyle ogarnięta, że dałabym radę bo prowadzę bloga i myślę że mogłabym :D

Jednak nie wiem czy do nich pisać, czy nie bo i tak czy siak by mi odmówili, niestety :C

Miłych świąt kochani ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Nat napisz do nich.Nadajesz się.Napisz wszystkie pozytywy.Wszystko co potrafisz.Może wezmą Cie na okres próbny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogu Abieskiej jest link, gdzie można się zgłosić i zostać moderatorem.
    Bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nadajesz się na moderatora i napisz do nich może chociaż spróbuj powodzenia emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)