Menu

sobota, 26 kwietnia 2014

Skradziony blog Nikuss-nowe informacje

Hey wam!
Tu Nat, ja już nie wiem kto zniszczył bloga Nikuss bo teraz pojawiło się to:

Czyli to jednak Ricca(Ricca105) i unfo (Silverstein) ? O,o
Ja już nic nie rozumiem, zresztą możecie sobie poczytać bloga nikuss >>>KLIKNIJ<<<
Ja już nic nie rozumiem, to wszystko jest takie dziwne XD

Teraz na końcu chciałabym wam polecić blog mojej koleżanki, która chce niestety usunąć bloga z powodu mało wejść :C dlatego chciałabym go tutaj polecić dla niej <3 jej nick na MSP to Ala2231 a jej blog, w sumie to nowy blog bo go dopiero co założyła to: >>>KLIKNIJ ;D<<<
Wejdzcie tam chociaż po jednym razie, ucieszę się a ona pewnie jeszcze bardziej :D :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

7 komentarzy:

  1. Szczerze nie dziwie się że się zemściły ! może tak trochę bez współczucia ale to prawda ukradła komuś konto to ten ktoś się zemścil! /emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez się ie dziwie że się zemściły. A na bloga ali2231 napewno wejde /*koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaahahaha a jednak ukradnę wam gloga hahaahahahah (D) co wy na to? Zrobię to jeszcze dzisiaj! Hahahaahahaha!





































    Żart :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne były zdjęcia na blogu nikus

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nic nie rozumiem, pokompikowało sie XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)