Menu

czwartek, 17 kwietnia 2014

Shackowana? ;O

Siema.
Dzisiaj siedzę sb na msp, pacze i nagle opis Masła- hacked by... ITD.
Pomyślałam żeby napisać posta o tym ... łapajta foty;




*KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ*
Tutaj wyraźnie mamy opis...



*KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ*
A tu jest ich kilka ....


*KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ*
A tutaj próbowałam wyszukać "hackerke".. Lecz nic z tego... ;/


*KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ*
No i wyszukiwanie bloga... 


*KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ*
Tutaj znalazłam, bo Loli mi podała linka na gg. 
Strasznie..

Naprawdę, teraz wszyscy shackowani.. Ja nie wiem czy to jakieś jaja? Nic nie można wyszukać.. Żadnych info na ten temat... Boję się..
Dziwne to już wszystko. Postaram się dodać więcej informacji jak tylko zdołam :)

Jeszcze dzisiaj może napiszę posta ale nie o msp, tylko o simsach♥
Będę robiła postacie na wielkanoc *.*
No to do zobaczenia :* Uważajcie na siebie!

Pozdrawiam- xWikusiaxX


8 komentarzy:

  1. Ona mi mowila ze jestem nastepna, ups.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbujem znaleść jej bloga :/ ~Dance jessica

    OdpowiedzUsuń
  3. Loli, no tak.. ;/
    Jessa już znalazłam :)
    Zniszczymy je :) /xwikusiaxX

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilą byłam na msp i jedna z moich znajomych miala opis ,, konto odzyskane'' wczesniejsze opisy miala takie jak w tym poście. Boje się ale pisze o tym blogu tej
    hakerki do support , nie boje sie . Może
    wszyscy piszmy o niej do support? Jak napisze kilkanaście osób pozbędą jej sie raz na zawsze /nie pisze mojego nicku na msp ona/ono XD może tu być

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerzę się trochę boję ... RATUNKU!!! Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey Wika, a dasz więcej screen'ów? Znaczy nie musisz, ale ja nie mg znaleźć tej strony, a chyba wszyscy są ciekawi na temat hackerki /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahahaha ! Ale szukałaś tego bloga... xD No i jeżeli szukasz użytkowniczki, to nie ten nick. -,-
    HackeRussia ← To jest nick tej hackerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wyszukasz w znaj, bo ona w poście napisała coś, że dała na to hacki, czy jakoś tak. :/

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)