Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Serio? ......

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, nic dodać nic ująć jak zwykle pisała do mnie banda debilów, ale wy mi wierzycie że jak ledwo co siedzę na kompie potrafię być głupia jak ten człowiek?

Czy wy serio uważacie że ja mam czas na takie dziecinne zabawy?
Nie osądzaj mnie tutaj dziecko jak nie wiesz kto te konta robił :)
Ja akurat mam swoje pomysły na posty, bo mam swoją wyobraźnię i na pewno nie jestem na tyle głupia żeby robić coś takiego.....
No sorry ale pojechałaś/łeś swoją głupotą :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Boze jacy ludzie sa glupi... / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh! Popieram ten facet to wariat

      Usuń
  2. Świat schodzi na psy... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Na MSP juz same zboki lub debile do Nas pisza

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to mimo wszystko ty to piszesz, bo to niemożliwe, że do ciebie 5x dziennie przychodzą jakieś durne wiadomości. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)