Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

Relog....... O,o

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak widać same dziwne rzeczy dzieją się u mnie od samego rana ;OO ale ten komputer to ja już po części zrobiłam tak jak kiedyś, i jest normalnie tylko nie mam kilku przeglądarek -,-" a to coś u góry to jakoś zdjęłam, i mi to już nie przeszkadza na szczęście, ale gdy się zalogowałam na MSP to.............

Wystraszyłam się! ;O
ale później zaczęły mi wyskakiwać jakieś błędy serwera, więc się trochę uspokoiłam.......
Lecz teraz wybaczcie, musiałam od nowa instalować antywirusy przez te zmiany na kompie itp... i teraz jest napisane, że muszę uruchomić ponownie komputer.......
Co za dzień, co mnie tu dzisiaj jeszcze spotka? ;__;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda;(. P.S. Porshia - nat mi zablokowali IP telefonu. Napisalam a oni ze mam im przyslac IP i niewiedziaam jak. Znalazlam na szczescie na zapytaj onet. Ufff juz myslalam ze bd musiala zamienic sie z mamą telefonem. Druga rzecz zaprosilam cie do znay ale niemasz miejsca. Myslalam ze moglabys przyjac mnie do najek i usunac. Mailabys mnie w znay. Sory za bledy pisze z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. :c Spotka cię jeszcze mój art ;***** ~Dance Jessica ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ttak mialam ale to nie skończyło się szczęśliwie bo okazało sie że ktoś zabral mi konto i była jadka.. ale wszystko jest po staremu:) pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata ma laptopa Apple (zapomniałam nazwy) i od 6 lat się nie zepsuł i nie miał wirusów! O.O pooolecam. /Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko wszystko wróci na twoim kompie do normy ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)