Menu

piątek, 11 kwietnia 2014

Przypomnienie! :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat znowu udało mi się wejść na kompa, specjalnie dla was coś napisać :D <3 tęsknie za Wami i za blogiem, no ale wiecie jaka jest moja matka, i pisać postów nie mogę co mnie bardzo wkurza i smuci :(
Dużo osób się mnie pyta kiedy ja wrócę na bloga, MSP, i kiedy będę pisała znowu posty.
A więc teraz w tym poście piszę wam wszystkim kiedy wrócę.

W poniedziałek mojej mamie kończy się urlop, więc jakoś w poniedziałek po szkole powracam na bloga i MSP. Jutro jadę na wycieczkę do Świdnicy na dzień młodzieży, i za to będę miała szóstkę na koniec z religii hahaha XD bardzo mi zależy w tym roku na czerwonym pasku nie, nie na dupie lecz tym razem na świadectwie XD

JEDEN POWÓD:
DLATEGO ŻE DOSTANĘ LAPTOPA XDDDDDDD

Mega tęsknie <3 ;*
ale niebawem wrócę, i będę pisać :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Jeeeeej! Stęskniliśmy się! / Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)