Menu

wtorek, 1 kwietnia 2014

PRZEPRASZAM WAS!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzisiaj chciałabym was serdecznie przeprosić za moją nieobecność na MSP i blogu, jak zauważyliście znowu zaczęłam dużo pisać postów, ale niestety czas pracy mojej mamy się skończył, i znowu wraca do domu, więc nie mogłam wejść na kompa! i jeszcze w następny wtorek to ona ma urlop tygodniowy! ja oszaleje, ludzie jak ja mam ją wygonić z domu?! XD
Weźcie pomóżcie ;c XD ale tym razem na prawdę obejdzie mi się bez komentarza jak wtedy typu: "O ŻAL MI CIĘ, IDZ I WBIJ JEJ NÓŻ W PLECY, PROSTE?-PROSTE" jak przeczytałam komentarza tego typu, to aż mi się słabo zrobiło, co wy w tych mózgach macie niektórzy? XDD
POJEBAŁO CHYBA XDD

No cóż, przepraszam jeszcze raz i tylko muszę coś wymyślić żeby mama sobie poszła -,-"

To na tyle, taka krótka informacja ;c
Aha i jeszcze chciałam coś dodać do posta Wiki (xWikusiaxX) przecież ty mi przez telefon nawijałaś, że wolisz stare oczy i wgl że te są do bani i wgl razem ze mną to krytykowałaś, a ty piszesz posta, że te oczy są lepsze? nie kumam Cię XD
dobra to nic ważnego

więc to podsumowując na tyle XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Wygoń ją do salonu żeby poszła spać czy coś ! xD albo zamknij sie w pokoju na jakiś czas c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde dobry pomysł.Idzie se do spa,i już.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)