Menu

piątek, 25 kwietnia 2014

POWRÓT ^,^

Hey wam!
Tu Nat, właśnie wróciłam z kina hahaha! było super, i te nasze głupawki jak zwykle <33 będę się starała iść do pierwszego liceum, bo tam chodzi moja najka, i ja się tam przepisze na 100% jak się nie dostanę w 1 klasie i w ogóle! :D ale supcio, muszę się starać hahaha

Jeśli chodzi o kino to byłam na filmie pod tytułem "Inna kobieta".
Na początku miałam co do tego filmu wątpliwości, ale okazał się taki bardzo w moim typie i na dodatek był śmieszny! hahahahahaha! z koleżankami się darłyśmy na pół kina, i jeszcze siedziałyśmy na telefonach bo było WI-FI BO NIKOGO NIE BYŁO NA TYM FILMIE, PRÓCZ NAS!
hahahaha było jednym słowem: zajebiście!

Polecam ten film :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

6 komentarzy:

  1. Ja tez chcialam iść na ten film ale się zastanawiałam czy będzie ciekawy i chyba pójde. Pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha ja moze pojde xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak wypad do kina ze znajomymi ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak robię często z koleżankami ale trafia się też tak że idą z nami chłopacy (przeważnie Michał , coś dla Nati) /emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)