Menu

czwartek, 3 kwietnia 2014

Porshii sposób na modę XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, dziś gdy wróciłam ze szkoły zauważyłam że jest nowa kolekcja itd... więc postanowiłam jak zawsze zrobić jakiś look, myślę że mi całkiem wyszedł XD
użyłam kolorów w sumie takich, co mało kto używa czyli ciemno-szary oraz taki lekki żółty z białym, oto kolory których dziś użyłam:

Jeśli chodzi o unikat-serca na nogę lub włosy, to użyłam tych kolorów:


No ok, to zabieramy się do roboty XD oto rzeczy, których użyłam:


Oto efekt końcowy, i cena looka


Aha i co do zmian ze sklepem, to prześlę im jednak pomysł, żeby nowe oczy także zostały, ale żeby stare też wróciły :D
czekam pilnie na odpowiedź, i mam nadzieję że jak się zgodzą to się ucieszycie, bo jednak jedni wolą nowe, a drudzy stare i nie chcę im psuć radości XDD
No na tyle :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)