Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Pomysł z diamonds! :D

Hey wam!
Tu Nat, oczywiście przeglądając forum zostałam zaproszona do posta na forum pod tytułem:" Diamonds do kupienia! ;**" i zobaczyłam ten wpis:

Ja osobiście myślę, że to dobry pomysł
ALE......
nie opłaca się kupować 1 DIAMONDS ZA JAKIEŚ 2000 STARCOINS ;CC ;// i to, to już nie jest dobry pomysł jeśli chodzi o cenę wykupu jednego diamonds, jeśli już to powinienen kosztować jakie 100-500 StarCoins za jeden, oczywiście to tylko moje zdanie :D

Zgadzacie się? ^,^
czy może jakieś inne propozycje? :D
chociaż i tak by nic nie zrobili co nam się podoba, bo modzi to tylko dupy co niczym się nie zajmą -,-"
szkoda, że mamy takich durniów w polsce.........
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać pozdrowionka emma07123456

      Usuń
  2. najlepiej jak by kosztował 50 sc xd to tylko moje zdanie pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tyle wystarczy xD /SandyeseQ

      Usuń
  3. 2000 SC? Chora cena O.O /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde zajebisty pomysł ^O^ Było by superaaaaaśnie xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)