Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Pomysł :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat mam taki pomysł :D ale uwaga to tylko dla tych, co na prawdę mnie szanują i mają za człowieka a nie za kogoś brzydkiego, i za oszustkę......... Nie wiem co was ugryzło, co ja wam takiego zrobiłam? ja tylko prowadzę bloga i piszę z tymi, co do mnie piszą i nic więcej..... Ja was nie rozumiem :C

A więc chodzi mi o to, żebyście na przykład napisali jakiś komentarz na kartce i podpisali się nickiem z MSP :D wtedy zrobicie tego zdjęcie i wyślecie mi na maila, którego podam jak będziecie mieli ochotę mi pomóc :D a potem złączę wszystkie od was zebrane karteczki w programie, dodam jakieś efekty być może gifa i takie różne, i wrzucę na tło na asku :D bo ja nie chcę mieć takiego nudnego, a wtedy będę miała tam zawsze cząstkę Was ♥

Przypominam, że kończy się kwiecień jeszcze chyba 10 dni kwietnia, i wybieram nową komentatorką :D do tej pory mam wyniki kto nią zostanie, ale zobaczymy jak się sprawa potoczy bo może się jeszcze opuścić w pisaniu komentarzy :C

To takie małe info, a więc co o tym myślicie? :D

~Pisać w komentarzach :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Zaczepisty pomysł <3 pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne ^^ A moge cos narysowac? <3 :3 / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)