Menu

środa, 23 kwietnia 2014

Podziękowania ;*

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj gdy zobaczyłam komentarz użytkowniczki Flo860 (przepraszam, bo chyba mi się cyfry w twoim nicku pomieszały XD) i był tam link do bloga, to postanowiłam zobaczyć co mi fajnego narysowała :D oto jej rysunek:

dziękuję, każda praca się liczy nie ważne jak kto maluje, bo nawet te prace od Alexandra st 100 się liczą, patrzcie:


te prace zostały wykonane przez Alexandra st 100 a tak jak pisałam wcześniej XD

Pierwszy rysunek pochodzi z bloga:
>>>KLIKNIJ ^,^<<<
i cieszę się, że być może jedziesz też na obóz :D
a drugie dwa rysunki z bloga:
>>>KLIKNIJ XD<<<
PS dodałam taką tyci zmianę, że jak się najedzie na link to on się rozszerza, zresztą sami zobaczcie xd

To na tyle ;D
;**
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

7 komentarzy:

  1. Pomylily ci sie cyfry ale nie szkodzi. Bardzo sie ciesze ze ci sie podoba. I smutna info. Niestety nie pojade z tb na oboz. Przykro mi ale mama juz kupila bilety do cioci-,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne !pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej beka ja tez chcialam Was narysowac XD Ogolnie jesli kogos to obchodzi to chyba robie bloga ;-; xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne są te rysunki ;) Ja też coś narysuję, a raczej spróbuję xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już narysowałam (Wielkanocny), ale nie mam na razie dostępu do lapka (piszę z telefonu) przyślę chyba pod koniec kwietnia :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne *-* ja też cię narysuje ;) pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)