Menu

wtorek, 29 kwietnia 2014

Podziękowania :D

Hey wam!
Tu Nat, w tym poście chciałam podziękować naszej jak wiecie nowej hackerce Lyod za specjalnie pozdrowienie :D miałam fotke, ale za późno zapisałam :C i chyba usunęłam niechcący XD ale bez fotki się obejdzie :D
co do twojego prezentu, czyli vipa dla mnie to ja naprawdę nie chcę nic co Cię by mogło kosztować :D szkoda że nie możemy tego jakoś zrobić że na moim koncie XxPorshiaXx bo w sumie na tamtym koncie to ja mało co wchodzę i trochę lipa ;c
ale dziękuję Ci, że o mnie pomyślałaś i chciałaś mi kupić tego vipa, wszystko jest docenione i już bardzo mi i tak pomogłaś :D
pomimo tego, że jesteś hackerką to i tak Cię bardzo lubię ♥

Doceniam twoje starania :D
zresztą waszych też, dziękuję za 25 obserwatorów! :D ;*


Prawie wbiliście 30 członków, i jeszcze poza tym mam bardzo dużo wejść na bloga, i bardzo a to bardzo się cieszę, nawet nie wiecie jak bardzo ;*

Dziękuję za prezenty, za chęci i za WSZYSTKO! ;* <33333

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat *,*

4 komentarze:

  1. Jak to już kiedyś ktoś tutaj wspomniał - dla Ciebie wszystko <3 ;* /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mówiłam :D pozdtawiam emma07123456

      Usuń
  2. Ale tak z innej beczki ... wiedziałam że Lyod jest miła :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)