Menu

środa, 2 kwietnia 2014

Podejrzany Claus...........

Hey wam!
Tu znowu ja XxPorshiaXx-Nat, od razu widać że więcej piszę postów po wyjściu mojej mamy z domu! XD no bo ja to kocham ♥,♥ i kocham WŁAŚNIE CIEBIE TEŻ!! XDD a więc chodziłam sobie po różnych pokojach, aż w końcu postanowiłam odwiedzić naszego "założyciela lub współzałożyciela gry MovieStarPlanet". Ale gdy zobaczyłam jego opis, to zaczęłam mieć jakieś podejrzenia o__O

patrzcie:

Jak widać wbił sobie dziesiąty levelek XD ale mniejsza z tym, chodzi mi o jego opis: "Co to ##### jest!?" Trochę to dziwne bo albo tu przeklnął i mu zasłoniło, albo sam nie wie co to jest te nowe kodowanie: "#####" ale przecież to dziwne, bo skoro jest założycielem gry, i nie wie co to jest, no to co to jest za reprezentacja? coś niska......... Trochę to podejrzane, co nie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Mk sie wydaje ze to ma znaczyc kurwa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale on chyba testował te kratki, z tego co wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)