Menu

piątek, 25 kwietnia 2014

Pisanie liczb o,O

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie gdy napiszemy jaką kolwiek liczbę na MSP to nam zasłaniają tą nędzną blokadą czyli taką: "###" co mnie osobiście bardzo wkurza, bo jak mam coś ważnego do przekazania to gówno, zasłania jak na złość -,-" a inaczej jak podam to ta osoba nie rozumie ;____________________; lecz dziś na forum zauważyłam temat: "Sześćdziesiąt dziewięć" to weszłam z ciekawości, i co ja tam widzę? ;o

Nikt nie mógł napisać "69" bez tej cholernej blokady, nawet ja a ona jedyna napisała to bez żadnej blokady O.O dziwne trochę, może ma na to jakiś trick? ja nie wiem, może się jej zapytam jak ona to robi że jej nie blokuje i Wam powiem :D

Wieje sandałem
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

4 komentarze:

  1. O.o dziwne, HAHA wieje sandałem, dobre ;DD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chce pisac liczby ;_; xD Bo to wkurza jak nie moge napisać tego czego chce xD

    OdpowiedzUsuń
  3. really?69 ludzie..../emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wieje sandałem, a 69 jest fajne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)