Menu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

"Pan Justin Sribel"

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jeszcze takie jakieś notki Wam napiszę przed moim pójściem, żeby nie było aż tak nudno XD oczywiście wchodzę na konto a tam kolejny dureń..........
 Czyżby kolejny idiota chciał pisać do mnie jakże mnie to spotkał w jakimś barze i miał dużą bułkę z serem i herbatkę malinową?
Wezcie już przestańcie XD mam to prawie codziennie od jakiś ludzi którym się nudzi :(

Teraz informacja dla Juss, i nie tylko........
Justyna miała już dużo chłopaków, i wszyscy okazali się być dziewczyną o imieniu "Anka"........... Najbardziej i najdłużej kochała Franka, z którym była zaledwie pół roku................ Jest mi bardzo przykro, ale mam dla Ciebie takie małe info..... To właśnie chyba Franek zrobił sobie takie konto, bo rozmawiał potem normalnie jak on z kolegami i wgl był sobą. Więc to jest chyba on ;( módlmy się, żeby to nie był on i żeby do Ciebie wrócił a przede wszystkim sciągnął te gówniane ubrania, odzyskał lub odkupił swoje rzeczy na MSP i przywrócił swój wygląd! X-O przykro mi bardzo ;(

Co wy byście zrobili, gdybyście byli kochająca się parą przez pół roku, dowiadując się że druga osoba mówi tobie że jest jakąś Anką i ma 9 lat ? ..........
Popłakałam się szczerze mówiąc, bo jest to bardzo przykre, a Juss to moja naj prawie od dwóch lat i po prostu aż ciągle o tym myślę, co prawda jak widzieliście po postach NIE LUBIMY SIĘ ZA BARDZO Z FRANKIEM (a może raczej Anką), sama nie wiem jak mam już na niego/nią mówić, ale jest mi po prostu przykro :(
Aha i mam dowody, że to chyba Franek zrobił sobie takie konto i z tobą zerwał, zablokował Cię i pisał takie różne śmieci, ale dowody prześle ci na GG ............ ;/
Zresztą pewnie żeby nie zrobić z siebie siary on usunął te swoje obciachowe artbooki, i filmy i znowu jest sobą, lecz może nie całkiem jeśli chodzi o prawdę :(

Te swoje filmy o ruchaniu i całowaniu też usunął, zresztą możecie sobie go zobaczyć ale ponodz juss usunęła mu te filmy i arty ;c
zresztą nick: MickeY1012
To na tyle :C
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Ja bym byla na dnie rozpaczy, chociaz mialam najpierw jedno, potem drugie konta i oba zostaly ukradzione, Plus jeszcze mialam taka przyjaciolke, ktora mnie oszukala i wykorzystala :) Dlatego teraz bardzo zakfo komukolwiek ufam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To on by sam sobie takie filmy i arty zboczone robił? Moim zdaniem to ta Anka, ale nie jestem pewna... / Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też miałam ukradzione konto... Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)