Menu

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

;OO Dziękuję ♥+Wczesne wyniki nowej koment. *O*+Info :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, gdy zobaczyłam posta juss o tym, jak emma07123456 (przepraszam jeśli źle nick napisałam) zrobiła artbooka, który po prostu bardzo mnie poruszył. Jesteś niezmiernie miłą i ciepłą osobą, nigdy kogoś takiego po prostu nie spotkałam, wspierasz mnie na MSP, robisz artbooki, pomagasz i jesteś wspaniała ;* ♥
Otrząsnęłam się po tym typie już, i się czuję tak bosko jak nigdy dotąd! :D

Niedługo koniec kwietnia, i zbliża się nasz MAJ ♥ dlatego jako na teraz prowadziła Sharon4, ale emma0723456 troszkę ją wyprzedziła, i póki co to ona jest na prowadzeniu, i być może zostanie komentatorką maja :D akurat cieszę się z tego, bo sobie zasłużyła na coś dobrego wisząc na moim blogu przez miesiąc :D

Teraz taka mała informacja :D
Może juss i Wika odeszły, ale ja jestem adminką tego bloga i nie zostawie go za żadne skarby, a tym bardziej was. I żadne hejty tego nie zmienią bo żadna internetowa miłość nie istnieje, rozumiem zauroczenie ale czasami można się grubo pomylić w stosunku do drugiej osoby <3
Jednak kocham życie jako takie jakie jest, czyli podłe. Tak, bo życie jest podłe lecz żeby było piękne trzeba jednak zasłużyć <33

Dziękuję, jeszcze zaraz coś napiszę ale mam śniadanko *O*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

8 komentarzy:

  1. Cięta rywalizacja xD /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Odeszły .. Ale jak ? ;( Nat proszę wejdz na G G lub Skype

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję waszego bloga już dość długo i zgadzam się z emmą ;) Postanowiłam teraz pisać także komentarze do postów :) / Pozdrawiam - SandyeseQ ( czyta aię : Sandjese ku, jak coś ;D ) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze odeszly.. Ale mimo tego blog nadal jest supir :> / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze napisałaś nnick ijeszcze bardzo się ciieszę że prowadzę chociaż powiem nie spodziewałąm się tego ...i jeszcze coś prowadz dalej tego bloga i nieprzestawaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje bo na sto % wygrasz! Zasługujesz na to.:)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)