Menu

środa, 2 kwietnia 2014

OMG! -,-"+DLA WAS DARMOWE SMS'Y+DARMOWE POŁĄCZENIA :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jestem mega wkurzona bo mama już siedzi w domu jak wiecie, i nie mogę wejść normalnie na komputer! -,-" właśnie przed chwilą wyszła na dwór, więc szybko zwiałam do Was na kompa XD

Nie dawno w szkole moja koleżanka pokazała mi stronkę z darmowymi sms'ami do wszystkich, jedynie wystarczy pobrać aplikacje na telefonie, która nazywa się: Viber
jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, to wejdzcie na stronkę www.viber.com/dl

Co trzeba zrobić żeby pisać do siebie darmowe sms'y po sciągnięciu Viber'a?
-Wystarczy zaprosić osobę z którą chcesz pisać do tej aplikacji (po sciągnięciu Viber'a będzie tam taka opcja żeby kogoś zaprosić) i wtedy ta osoba także musi pobrać tę aplikacje i wtedy możecie do siebie pisać i dzwonić wchodząc w tę aplikację, TYLE ILE SIĘ CHCE!
jest to bardzo fajna i przydatna aplikacja :D

więc zapraszam do skorzystania z niej, bo sama jej będę używać i moja koleżanka ją ma :D

To taka mała notka

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

PS powtarzam przechodząc ponownie do GIF'a że jeśli go chcecie ode mnie, to musicie mi to napisać, i chwilę poczekać bo wiecie jaką mam teraz sytuację w domu, no niestety matka czuwa nade mną no i nie mam czasu a poza tym MUSZĘ MIEĆ TĘ OSOBĘ W ZNAJOMYCH!!!bo inaczej będą brzydkie zdjęcia do gifa, no i nie będzie za ładny :/
w chwili obecnej nie mogę przyjąć waszych zaproszeń, bo codziennie mam około 30 lub więcej, jedynie przyjmę jak będę mieć VIP'a bo wtedy to logiczne, że wtedy będę mogła przyjmować osoby :D

4 komentarze:

  1. Ja mam vibera od dłuższego czasu ;3 To idzie tak, że jak masz jakąś osobę w kontaktach, a ma ona vibera to możesz normalnie z nią pisać ^^ Albo zaprosić jaki pisałaś xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam vibera i nie ściągam bo w tej chwili nie wiem gdzie mam swojego fona ;__;

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog ;)
    Zapraszam na swojego ; vanessa5587-i-msp.blogspot.com ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Stara ta aplikacja, miałam ją na Phonie :3, ale usunęłam bo zacina telefon, ale fajna XD/ Onyx2002 C;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)