Menu

piątek, 25 kwietnia 2014

OKRADLI BLOGA NIKUSS!!-FOTKI!

Hey wam!
Tu Nat, gdy weszłam na bloga nikuss zobaczyłam to:







A JAKĄ MA OBCIACHOWĄ MUZYKE NA BLOGU O.O
TO JEST CHYBA JAKIEŚ WŁAMANIE, CHOCIAŻ SIĘ TEGO WYPIERA TEN KTOŚ W POŚCIE
MUZYKA NA JEJ BLOGU TO: Hej bajo bongo
możecie sobie zobaczyć na youtube
albo po prostu na jej blogu cipka nikuss wejdzcie, oto link do jej bloga jak ktoś zapomniał:>>>KLIKNIJ<<<
Może ktoś się odpłaca za to, że tego kogoś shackowała?! o,O
wszystko jest możliwe, ale ostatnio zauważyłam że hackują blogi............ Zaczynam się bać o swój......
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

14 komentarzy:

  1. Chryste Panie a ja o swój się boje i kto to wgl jest? ;-; /*koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna juss :'( /Isza<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtf? chyba nikuss ......

      Usuń
    2. Oj pomyliłam sie przeprazam :S

      Usuń
  3. Ja Niewiem najpierw Galaxymoviestars a teraz to?! Hmm serio zaczynam sie bać.. o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ktos sie rewanzuje za kradziez konta -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. wtf?! to jest jakieś nie do ogarnięcia ! nie rozumiem tego jak można hakować to jest bez sensu! /emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  6. Jpdl, chciało mi się z tych zdjęć śmiać! Ale nie śmiałam się tylko dlatego, że jest po 22... Skąd on/a bierze te zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :--: boję się o swój :( blog zapraszam karolina33344-msp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie włamanie to ostrzeżenie tak pisze xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)