Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Oferta specjalna! :D-mój pomysł XD

Hey wam!
Tu Nat, wpadłam na taki pomysł, że za regularne logowanie się na MovieStarPlanet przez okres pięciu dni można dostać zniżkę na VIP'a przez cały jeden dzień! stworzyłam taki mini komunikat, który by mógł się pojawiać po logowaniu się piątego dnia na MSP :D
oto on:

Myślę, że mała promocja raz na tydzień by ich nie zbawiła i nie doprowadziła do bankructwa XD
co o tym sądzicie?

Teraz taka mała informacja
Juss mnie prosiła, żebym napsiała wam że nie będzie na razie pisała na blogu bo ma coś z netem czy coś takiego :)

To na tyle ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł ale ja już nigdy chyba vip nie kupie pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko pomysł ale wiem że była taka promocja ale tylko na randomoeych kontach:) pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kilka takich promocji ale tylko raz na miesiąc albo i mniej.. A taka promocja by sie przydała *o*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)