Menu

sobota, 5 kwietnia 2014

ODBLOKOWALI SŁOWA ;O

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat poniżej jak widzicie post o urodzinach, ale gdy jedna osoba coś do mnie napisała na poczcie, to postanowiłam jej odpisać i użyłam pewnych wyrazów, których używać-nie można, ale jednak pojawiły się bez blokady ;OO
Można już pisać:
-Blog
-Blogger oczywiście XD
-Można pisać "fajnie" lecz "fajne" pozostało nadal blokadą :C
Odkryłam w sumie tylko to póki co, ale myślę że więcej odblokują, bo to jest niedopuszczalne że zasłaniają ci ani trochę wulgarne wyrazy............ Zresztą sami napisali na mailu, że trzeba im napisać jak blokują jakiś wyraz który wcale nie jest wulgarny :D

Mam nadzieję że się trochę przydało, i piszę wam to żebyście nie musieli pisać rzeczy typu "bl*g" itd.... XD teraz zauważyłam, że popularne jest to "iksowanie" czyli na przykład: "Fxaxjxnxe"
XD ja osobiście tego nie używam, bo to trochę głupio wygląda i wgl :/

A co do maila dotyczącego zmianu nicku, to jeszcze mi nie odpisali ;(

chciałabym już dostać odpowiedz, bo wtedy wszystko bym wam przekazała ;/
no ale cóż, czekam jeszcze :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Supeer Blogg! Obserwuje <333
    PS. Na MSP jestem AvalonDaly
    Zaproście jak chcecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie super że odblokowali słowa typu blog,blogspot itp. - maja 298

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego bloga czytam pare razy dziennie XD na msp jestem Kinga200123123 zapraszajcie :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)