Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

OBSERWATORZY! PROŚBA!

Hey wam!
Tu Nat, mam dla was pewną informacje!
bo dodajecie się za obserwatorów o tutaj:

A uwaga, to nie jest moje konto google hahaha kiedyś dawno temu zapomniałam tego usunąć! i się dodajecie do kręgów mojej byłej naj, która już niestety chyba z rok temu odeszła z MSP!
przywróciłam opcję dodawania się do obserwatorów na bloga, więc dodawajcie się do obserwatorów tutaj:

Hahaha, ale wpadka! dopiero teraz zauważyłam to!!
taka prośba, przenieście się tutaj właśnie hahahahaha!

i dziękuję za prawie 100 tyś wejść na bloga oraz za obserwatorów bloga <33333
koooochaaaaaam waaaaass ♥♥
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

4 komentarze:

  1. Haha ale wpadka haha poxdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka mała wpadka *-* Zaraz ide obserwować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko wejdę na kompa to też się dodam do obserwatorów ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)