Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

OBÓZ Z WICIĄ *O*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jesteśmy z Wiką (zWikusiaxX) mega podekscytowane, bo jak się nasze mamy jeszcze dokładnie zgodzą, to jedziemy razem na obóz do Francji <33
Będziemy razem aż na 12 dni, masakra hahaha. Mam nadzieję że spalimy trochę tłuszczycy, bo będzie jakiś jogging ;O
niee no kurde, muszę pojechać! doczekać się nie można po prostu xD

Tutaj więcej informacji o wyjeździe, może kto jeszcze pojedzie czo? XD :D
>>>KLIKNIJ<<<
Jak ktoś się wybiera, no to pisać !!!
tylko muszę się modlić żeby mi mama pozwoliła, bo oszaleje! :((((((((((

Módlcie się XD
To pomoże haha i mam nadzieję że nam pozwolą, chociaż Wici raczej mama pozwoli

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

5 komentarzy:

  1. ja bym pojechała ale mama n 100% się nie zgodzi bo ja już jade na kemping gdzie będe miala 4 godziny surwiwalu -_- ale chętnie bym pojechał:) pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczescie tez bym chciala z moja najka z reala/flo890

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chce ;--; Ale ja jade na taneczny. Na pewno schudne -.- W zeszlym roku byla masakra ;-; / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy jedziecie bo jest duzo terminow

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)