Menu

piątek, 18 kwietnia 2014

Obiecane Wielkanocne simsy ♥

Witam.
Chyba od 18 ileś zaczęłam grać w simsy :D No i tworzyłam simów. oczywiście raz mi przerwało jak zaczynałam nastolatkę, i teraz jak miałam dokończyć sesję -,- No ale dokończy się innym razem, simsy chciały już spać ♥
Zaczynamy!

Angelika Mind, kobieta, młoda dorosła


Codzienne^^


wizytowe ;D


piżamqaa


z tyłu :D


Sportowe <33


Kąpielóffkiii 



Na dwór :)

Kacper Mind, mężczyzna, młody dorosły.


Hahaha chyba mi sie zapomniało zrobić innych zdjęć, UPS XD

Jessica Mind, kobieta, nastolatka. 


Codzienne <3


Wizytowo. OmOMMoOM ;3


piziamga


sportowe. (nie wyszło XDDD)


na dwór ;)

Victoria Mind, dziewczynka, małe dziecko.


Nie ma reszty :( Może miejsca nie było już.. ;(

Nicole, kobietga, pieseł :3



Słodziakoffa <3








Tu macie kilka spoko rzeczy kolorowych (wielkanocnych) Bo te kolory mi się z nią kojarzą :)


Wszyscy w komplecie <3








Sesjon. Nie ma Angeliki, bo tak jakoś się wyłączyły simsy.. -,- ehh.
Tera całość. Tak jakby :D


Angelika Mind
OUTFIT #1:
Hair- 4 pory roku
Bluza- 4 pory roku
spodnie- studenckie życie
buty- studenckie życie
kolczyki i naszyjnik- zostań gwiazdą
bransoletka- podstawa.

OUTFIT #2:
sukienka- skok w przyszłość
buty- po zmroku
naszyjnik i kolczyki- zostań gwiazdą
bransoletka- skok w przyszłość
rajstopy- podstawa

OUTFIT #3:
komplet- góra i dół (razem)- studenckie życie

OUTFIT #4:
komplet- góra i dół (oddzielnie)- studenckie życie
buty- zostań gwiazdą

OUTFIT #5:
strój- rajska wyspa
okulary- rajska wyspa

OUTFIT #6:
bluza- 4 pory roku
spodnie- podstawa
buty- 4 pory roku

Kacper Mind:
OUTFIT #1:
hair- skok w przyszłość
bluzka- zostań gwiazdą
spodnie- nie z tego świata
buty- zostań gwiazdą

OUTFIT #2:
komplet (razem)- podstawa
buty- po zmroku

OUTFIT #3:
spodenki- podstawa

OUTFIT #4:
bluzka- rajska wyspa
spodenki- rajska wyspa
buty- zostań gwiazdą

OUTFIT #5:
spodenki- rajska wyspa

OUTFIT #6
bluza- 4 pory roku
spodnie- nie z tego świata
buty- 4 pory roku

Jessica Mind
OUTFIT #1:
hair- studenckie życie
bluzka- zwierzaki
spodnie- zwierzaki 
buty- zostań gwiazdą
kolczyki- podstawa
bransoletki- studenckie życie

OUTFIT #2:
sukienka- skok w przyszłość
buty- pokolenia
kolczyki- podstawa

OUTFIT #3:
piżama- podstawa

OUTFIT #4:
bluza- 4 pory roku
spodnie i buty- podstawa

OUTFIT #5:
strój- góra i dół (oddzielnie)- podstawa

OUTFIT #6:
bluza- pokolenia
spodnie podstawa
buty- 4 pory roku

Victoria Mind
OUTFIT #1:
hair- z ddodatkami XD
bluzka, spodnie i buty- podstawa

OUTFIT #2:
sukienka- rajska wyspa
buty- podstawa

OTFIT #3:
piżama- rajska wyspa
buty- podstawa

OUTFIT #4:
komplet- 4 pory roku
buty- podstawa
rękawiczki- 4 pory roku

Psa nie będę opisywać XD 
Jejuu, strasznie się namęczyłam ;((((

Pozdrawiam i myślę, że się podoba- xWikusiaxX




11 komentarzy:

  1. Fajne tylko ja niestety nie mam czterech pór roku:((. Zapraszam też na mojego bloga kilka-dziewczyn-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gram w Simsy ^^
    I mam wszsytkie dodatki *,*
    Pozdro maja 298

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy debilki zgrana pka vloga nie umiecie prowadzic. Wasz blog jest zasranym gownem/sharon4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie jesteś Sharon4! Ona pisała nick z wielkiej litery! Żal mi cię oszuście!

      Usuń
    2. To nie ja ! Ja tak o was bym nie pisała :( /Sharon4

      Usuń
  4. Flo890- Szkoda ;C Bo właśnie o nie chodzi.. Są takie bardzo podstawowe :')
    Domciaczeg- hahahahahaha a co tu do ogarniania?
    Weronika K.- No to fajnie :)
    Anonimie- my nawet vloga nie prowadzimy :) Najpierw odróżnij słowa vlog a blog. Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie ja! Ja tak nigdy bym o was nie pisała! WYPCHAJĄ się gównem podróbo! Mam nadzieję, że mi wierzycie, że to nie ja :'( A i jeszcze coś! Nasz dobry gust Wika ;) podobają mi się twoje kreacje w Simsach :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie ja! Ja tak o was bym nie pisała. ;( /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  7. Sharon4 to napewno nie ty. Widzialam setki tysiecy twoich komow. Wszystkie sie roznia od tej podroby. Sory za ang. Klawiature ale telefon mam z j. Angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  8. masz dobre wyczucie stulu pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)