Menu

czwartek, 10 kwietnia 2014

Nowy wygląd! :D+informacje o mnie!!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak widać, jest nowy wygląd bloga :D jest kolory, i wesoły *O*

Dziękuję Ci Wikuś ;**
Niespodzianka bardzo się udała XDD jestem mega zadowolona z tego,
a wam jak się podoba? :D

Teraz pare informacji o mnie.......
A więc, udało mi się wejść na kompa, to od razu Wam coś napisałam :D
Niestety z komputerem mi się coś stało, i nie byłam w stanie go odpalić O.O przez jakieś dwie godziny mi się odpalał, a potem było jakieś czarne tło....... -,-"""""""""" a gdy już mi się odpalił, to mama wróciła z zakupów i właśnie muszę iść -,- jestem wkurwiona jednym słowem :(

ALE MAM DLA WAS ŚWIETNE WIEŚCI ;D
WE WTOREK BĘDĘ JUŻ PISAĆ NORMALNIE, BO MAMIE SIĘ KOŃCZY URLOP!!! ;D

Czekajcie na mnie cierpliwie ;**<3

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. A mam takie pytanko! Jak zrobić aby te menu górne tak fajnie się rozwijało? ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kurwa te posty będą?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)