Menu

wtorek, 1 kwietnia 2014

NOWY HAKER THE RUBELLA UWAŻAĆ X-O

Hey Misie. Zostałam poinformowana jakieś 10 minut temu o nowej hakerce The Rubella. Można ją wyszukać.Mam dla Was foty:


Dobra, na normalnego użytkownika mi to nie wygląda.
Maska i ta sukienka wygląda podejrzanie.
Początek nicku "The" też jest podejrzany.
Noom i ta buźka diabełka i opis o.O

To nie wszystko!

HMM? O.O TO JEST FILM
NIE WIDAĆ ILE OBEJRZEŃ I LOVKÓW O.O.




Zauważcie też,że konto ma od wczoraj (31.03.14r.)

UWAŻAJCIE!

Aha i podziękowania dlaa....

                                           Za przekazanie informacji na temat hakera :D


Pozdrawiam:D
nissia2013-Juss

3 komentarze:

  1. O.o U mojej koleżanki ten "Błąd" był.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za napisanie o tym [To ja przekazałam info i'm Marta Patrycja


    Trzymajcie się ciepło ! :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)