Menu

niedziela, 27 kwietnia 2014

Nowy hacker! Lyod!~~Link do bloga

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj na mojego bloga przyszła pewna dziewczyna z nickiem "HackerLyod" na początku wystraszyłam się jej, ale się z nią zaprzyjazniłam i jest miła tylko trzeba ją poznać :D jest nowa. Dopiero shackowała jedną osobę, nick tej osoby to Sunshinees oto jej blog:


a to link do jej bloga: >>>KLIKNIJ<<<

Mam nadzieję że mnie nie shackuje xD
w niedziele robi "dni dobroci" i nie hackuje, no chyba że ją ktoś wkurzy (no tak myślę ;D)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)