Menu

czwartek, 3 kwietnia 2014

NOWY ASK XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzisiaj postanowiłam założyć nowego Aska, ponieważ do tamtego zapomniałam już hasła a email już dawno usunęłam dlatego nie mogłam już go odzyskać :C w związku z tym założyłam nowego, i jak zjedziecie troszkę na dół bloga to zobaczycie go :D





UPRZEDZAM, ŻE MÓJ ASK JEST NOWY WIĘC NIE JEST JAKIŚ SPECJALNIE ŁADNY, I FAJNY XD jeśli ktoś chcę mojego aska na ogół no to jak widać link jest nad "zadaj mi pytanie" ale żeby nie trzeba było kopiować to tutaj link: >>>KLIKNIJ<<<

A więc to takie małe info, zaczynam od nowa jeśli chodzi o Aska XD
Jeszcze wam chciałam bardzo podziękować za kolejne upominki i specjalne pozdrowienia, bardzo mi miło ;*
kocham was *,* NIE MARTW SIĘ CIEBIE TEŻ hahahahaha
Dużo osób nabrało się na mój żart z tym "Deleted user" hahaha ja to mam to coś hahaha xDD

To na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Ja też CB kocham :* hehe XD ;* <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że jest nowy ask :3
    Ja też Cię kocham Nat ♥♥♥
    Pozdro Maja 298

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)