Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Nowe msp :/

Hey wam!
Tu Nat, po mojej głupawce zapomniałam wam napisać o mojej opinii na temat nowego tła, kolekcji, animacji, muzyki, tła do filmów itd... XD
moim zdaniem jest to takie "goth" ja nie jestem jakaś kurde gotycka i zła, i nie podoba mi się to :C jedynie co mi wpadło w oko są to włosy, i postanowiłam zrobić komplet z innej kolekcji, ze spódniczki unikatowej i z włosów z tej kolekcji:

Ładnie? XD
myślę, że jest spoko :D
bo ta kolekcja jest jakaś brzydka :C
tło też mi się nie podoba i w ogóle wszystko ;/
(oprócz włosów oczywiście XD)
a co wy myślicie na ten temat? :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥
PS zapraszam na nowe looki *,*

5 komentarzy:

  1. Wszystkie włosy z tej kolekcji (oprócz tych co pokazałaś) wydają mi się być dredami, a ja ich nie lubię. To takie moje zdanie.
    P.S.
    Na jaki e-mail trzeba przesyłać rysunki? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Look bardzo ładny i tak szczerze to ten nowy konkurs też mi się nie podoba :/ jakaś wiecha xd pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację tu tylko te włosy są fajne rrszta takie bagno szkoda że nie można zrobić własnego tematu na konkurs i ten który by wygrał był by przez jeden dzień... pozdrwiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs.. Hmm szczerze myślałam że dadzą coś fajnego a nie takie coś, to jest normalnie jakies denne.. Dredy zamiast włosów? Tylko te jedne też mi sie podobają.. XD Te ciuchy do bani kompletnie.. Animacje mogą sie przydać do filmu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się co do włosów ;) A Twój komplet bardzo mi się podoba :) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)