Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

No i wszystko na miejscu *,*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat gdy kazali mi ponownie odpalić kompa, to był nagle taki czarny ekran, który nie chciał w ogóle zniknąć. Na szczęście gdy odpaliłam kompa od nowa, to powróciła stara wersja tego systemu, a już się przestraszyłam że tak będzie zawsze o,O no bo przecież komputer to raczej nie zawiera żadnych aktualizacji potrzebujących nową wersję na kompie ..... To by było dziwne, ale głupie jest to że ta całą moja historia, i te screeny, pliki to ich nawet tutaj nie mam, i one nie zostały usunięte więc kto wie, może się plączą po dysku X.X
nie chcę tak, już mam dość problemów :C
A laptop mi się tak zacinał, że masakra......... Właśnie go skanuje i aktualizuję wszelkie programy potrzebne do laptopa czyli adobe flash player, chyba teraz ta nowa część to 13 ;c pechowa xD a co do skanowania, to jak miałam tamte coś to mi wszystko naprawił ten anty wirus ;O teraz skanuje jeszcze raz dla bezpieczeństwa i najwyżej usunę wszelkie błędy i zagrożenia :D

Co do mojego konta na MSP, to na razie jest dobrze
uff..........

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że wszystko się ułożyło. P.S. Masz super bloga(tak wiem, że to już pisałam kilka razy , ale taka jest prawda)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam z kompem ale również wszystko się ułożylo:) pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wszystko jest w normie ;)) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)