Menu

sobota, 19 kwietnia 2014

Niedługo wyniki! + Data konkursu 2!

Hej.
Jejciu jestem taka szczęśliwa, że wy już daliście numerki i wgl. JA już nagrałam filmik i mam wyniki ^.^
Aktualnie filmik się zapisuje :D
No ale nie dam tak od razu bo wiecie, no.. Lubię robić ludziom ochotę i takie czekanie kiedy w końcu wyniki, kiedy one będą kiedy! I tak właśnie wam zrobię :D haha <3
Więc dzisiaj się już zapisze.. A ja wam je podam.. hmm.... No ok wiem. W środę, jak tylko wrócę ze sql to wam szybciutko udostępnię :* Nie mogę się już doczekać <33

Okej, a teraz konkurs 2.
Pytacie o daty :D Miło mi :)
W sumie, to możecie zaczynać te rysunki już :) A prace zbieram DO 3 maja! Więc daję wam 2 tygodnie ;* Myślę, że zdążycie. A jak nie, to piszcie. Wtedy przedłużę :))

Pozdrawiam kochani- xWikusiaxX <3

6 komentarzy:

  1. Rysunek przysle jutro czyli 20 kwietnia . Dance jessica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postaram sie w ciagu tego tygodnia po swietach narysowac i wyslac :3 Mam supir pomysł ^^ W sumie, bardziej mi wychodzi rysowanie zwyklych ludzi niz movies ;-; (no i dupa ;-;) xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nigdy nie próbowałam rysować swojej movie :o ciekawe ja mi wyjdzie? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Może spróbuje ... / emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie długo wyślę ;*** (i będzie ostatnie miejsce xD) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)