Menu

piątek, 4 kwietnia 2014

NIE MOŻNA UŻYWAĆ JUŻ TEJ OPCJI! ;O+HASŁA DO KONT HAHAHA!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat zacznę od "Nie można już używać tej aplikacji! ;o" pamiętacie posta jak pisałam, o tym jak dodać samą siebie do serca? to w poprzednim poście napisałam wam, że mnie wypierdzieliło z tego a to przecież było nie odwracalne! ;o okazało się, że moderatorzy wycofali tę opcję :( ale to nawet i dobrze bo konto XxNatuskaXx traktuję na poważnie jednak musiałabym się tam ogarnąć z hajsem i wyglądem a tylko na porshii mam swoje fortuny XDD chciałabym na XxNatuskaXx zmienić nick tak jak pisałam wcześniej dlatego napisałam tego maila w poprzednim poście w imieniu XxNatuskaXx oraz osiągnąć level taki jak na porshii XD :D

Ok, to teraz temat który może dziwnie się zapowiadać czyli "hasła do kont"
Nie chodzi mi tu o konta ALAKINGI itd.... tylko o głupotę ludzi XD
bo nudziło mi się, i postanowiłam wpisywać w przeglądarki przyjaciół na MSP coś typu "moje has to" I TAM BYŁY JAKIEŚ GŁUPIE KONTA I TAM BYŁO HASŁO ZAPISANE PRAWIDŁOWO HAHAHAHA!!! wchodziłam tak na tej konta, niektóre tak na prawdę nie mają takiego hasła jaki nam podali, ale niektórzy takie mają jak w nicku!! hahaha jebłam, byłam na jakiś kontach chłopaków i dziewczyn, wystarczy że wpiszecie:
-"moje has to",
-"moje h to"
I PRÓBUJCIE COŚ Z TYM HASŁEM I PRÓBUJCIE WEJŚĆ NA JAKIEŚ KONTA HAHAHA!! PRZYKŁAD:

HAHAHA!
spróbujcie jak wam się nudzi
Nat zawsze coś wymyśli B)
XDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. http://www.bankfotek.pl/image/1702097 a to ja zrobiłem ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spróboje no wiesz co gram już3 godziny to niewiem

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)