Menu

wtorek, 29 kwietnia 2014

NatsumeDash~informacje :D

Hey wam!
Tu Nat, nie wiecie o czym będę pisać, prawda? :D to teraz wszystko Wam opowiem.......
A więc NatsumeDash to moja przyjaciółka ze szkoły!
Ma nowe konto, dlatego ma 9 level ale wbiła go w 2 dni, więc to całkiem nieźle ;oo XD
mówimy na nią "czarna wdowa" w szkole tak jak na mnie "roszpunka" lub "barbie" tę ksywki wymyślił nam pewien facet z przystanku co nas zaczepił hahaha XD

oto jej profil na MSP *,*

Zapraszam na tej larwy konkurs buahahaha
ona to sama szajba, z nią się wytrzymać nie da! hahaha XD
TO JEST "KREJZOL PO GOTYCKU" w sumie za to ją lubię, i za to że nie wystawia przyjaciół jak to niektórzy.........(oszczędzę szczegółów) hahaha XD

JEJ KONKURS TRWA DO DZISIAJ DO GODZINY 18:30
OBIECAŁAM JEJ TO ZAREKLAMOWAĆ, WIĘC PROSZĘ BARDZO XDDD
ZGŁASZAĆ SIĘ ŻEBY JEJ SMUTNO NIE BYŁO :C
I MI TEŻ ;C
hahahaha xD są nagrody *,* więc warto ;**

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥
PS dam koma ty wdowo dash'owa !,!
XDDDDDDDD

6 komentarzy:

  1. "Krejzol po gotycku"? WUT xD...em..Ale dziękuję i było to bardzo miłe :)...to ten...rano czekam pod salą od fizyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podbisać ;3
      Pozdro maja 298

      Usuń
  3. Trochę się spóźniłam ;C pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHA Natsume Ziemniak xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)