Menu

sobota, 12 kwietnia 2014

Naj w nieskończoność+Rexona dezodorant o__E

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat ktoś się mnie pytał, czy zrobię dla niego posta jak mieć najlepszych przyjaciół na MSP w nieskończoność, a więc zgodziłam się i Wam napiszę XD

Po 1. Wywalamy kogoś z naj (1 osobę) (i na chwile, chyba że już go nie chcesz XD)
Po 2. Zapraszamy dwie osoby na raz do naj, i ten ktoś musi to zaakceptować, potem możesz mieć najlepszych przyjaciół w nieskończoność jak ja, więc jak ktoś chce do naj, to zazwyczaj przyjmuję bo i tak mam pełną listę znajomych XD

Proste?
Bardzo XD

Aha i bardzo przepraszam że nic nie napisałam, ale jak wiecie byłam na wyjezdzie :(

A teraz takie przypomnienie......... Kolejny idiota, a raczej tym razem idiotka do mnie wypisuje -,-"
Pamiętacie Dezodorant Rexony?
tak, to ten gościu co miał niby bułkę z serem co mnie widział niby w teatrze......
Wezcie ogarnijcie dupy, kolejny debil do mnie pisze-,-"


A co do moich pach, to ja dobrze wiem czego używam ;______;

To na tyle
jeszcze raz przepraszam XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)